اميررضااميررضا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

اميررضا عشق ما

6 ماهگی

1392/2/8 12:01
نویسنده : مامان
435 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر گلم 6 ماه شدی شروع 6 ماهگیت با نشستن بود که به نظر خیلی ها زود شروع شد ولی خدا رو شکر از موقعی که می نشینی سرت گرم میشه مخصوصا اگر سبد اسباب بازی هم جلوت باشهقلب

این ماه مامان میره سر کار و شما پیش مامانی هستی خیلییییییییییییییییییی دلم برات تنگ  میشه گلم.

 

 

دندونای پسری اینجا بزرگ شده

 

مامان قربون اون لبات بشه گلمHeart Smile

                                                

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شهرزاد
10 اردیبهشت 92 2:21
سلام مامان امیر رضا من از بچه های نی نی سایتم و بچه هامون با هم همزادن هر دوتا 7/7 /91به دنیا اومدن من شما رو لینک کردم خیلی وقته و همیشه بهتون سر می زنم اگه دوست داشتی من رو لینک کن از روی گل پسره خوشگلت ببوس
سارایی
10 اردیبهشت 92 9:53
شهرزاد جون میشناسمت عزیزم چشم لینک کردم
هامون
16 اردیبهشت 92 11:52
پسر من هم 8/8 91 به دنیا اومده
سالم و سرحال باشید
همیشه همیشه


ممنون عزیزم
مامان رایان
22 اردیبهشت 92 18:02
سلام مامان گل پسر ماشالا هزارماشالا به این گل پسر


مرسي عزيزم