اميررضااميررضا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

اميررضا عشق ما

بدون شرح

1391/10/12 10:05
نویسنده : مامان
199 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

عزيزم این رو بدون که دل دریایی من تا با یاری خداوند زنده است فقط و فقط به عشق و زیبایی تو می تپد

 امیدوارم زیر سایه بندگی او ، آزادانه زندگی کنی . بیاموزی و بیندیشی و همیشه حقیقت روبجویی .

آینده برای توست پس عزیز دلم تلاش کن اون رو زیبا بسازي.

 

زهره عزيزم اين عكساي جديد براي تو گذاشتم هميشه به يادتم و دوستت داريم. 

 

 

 

قربون نگاه مهربونت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

كوثرم
30 آذر 91 10:17
خخخخخخخ خاله قربونش بره با اين كت دامادي كه پوشيده!
مامان ساجده
30 آذر 91 10:25
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
پویا تم
30 آذر 91 10:43
سلام عزیزم برا طراحی تقویم 1392وتم تولد ودندونی وشب یلدا به وبلاگم سر بزنید
زهره عدالتی
2 دی 91 12:57
سلام سارا جونم. فکر کنم این عکسای جدید رو واسه من گذاشتی. خیییییلیییی ناز شده.خیلی خواستنیه.چه جیگری شده. مرسی بابت عکسای جدیدت. از طرف من محکم بوسش کن. بهش بگو تا امتحانام تموم شه می یام پیشش باهاش بازی کنم
سارا
4 دی 91 12:08
سلاااااام سارا جوووونم..تبرییییییک میگم عزیزم ببخشید یکم با تاخیر.دلم واست تنگ شده..ماشالااااا پسر گلت خیلی ناز و دوست داشتنیه..از طرف من حسااااابی بووووووسش کن